2024.12.22., vasárnap - ZénóZalaegerszeg időjárása

Vezető hírek

21. századi ügyféltérré alakultak

2021. február 26. péntek, 19:15
Szerző: -pet-; Fotó: pP
Mintegy 20 millió forintos ráfordítással megújult a Zalaegerszegi Tourinform Iroda ügyfélszolgálati tere. A Magyar Turisztikai Ügynökség és a Kisfaludy 2030 Nonprofit Zrt. által kiírt fejlesztési projektre az önkormányzat – mint az iroda fenntartója – nyújtott be pályázatot. Az irodák országszerte megújulnak, egységes dizájnnal és új szolgáltatásokkal is várják az ügyfeleket.

Megújult a Zalaegerszegi Tourinform Iroda

A zalaegerszegi avatón részt vett Vigh László országgyűlési képviselő, Balaicz Zoltán polgármester, Böjte Sándor Zsolt önkormányzati képviselő és Tuboly Andrea irodavezető, de jelen volt Juhász Szabolcs a Magyar Turisztikai Ügynökség turizmus szakmai igazgatója is. Balaicz Zoltán bevezetésképpen elmondta: a munka zökkenőmentesen zajlott az elmúlt hónapokban és a felújítás egy minőségi előrelépést jelent az iroda számára. A megyeszékhely 1998-ban csatlakozott a tourinform-hálózathoz, akkor nyílt meg az első iroda a polgármesteri hivatal földszintjén. A jelenlegi Széchenyi téri helyiségbe 2002-ben költöztek át. Azóta, bár kisebb felújítások voltak, nagyobb volumenű korszerűsítés nem történt. A pályázati forrásnak hála, ezentúl egy 21. századi környezetben fogadhatják a vendégeket.

Teljesen átalakult az iroda fogadótere

Vigh László hozzátette: a környéken sok szép település van, jó szálláshelyekkel, éttermekkel és termálvízzel. Remélhetőleg a járványügyi helyzet javulásával a turisták is élvezhetik mindezt. Az ipari fejlesztéseknek köszönhetően pedig rengeteg szakember is érkezik majd a városba, akiket szintén szeretnének a környék színvonalas idegenforgalmi kínálatával megismertetni. Jó lenne, ha sikerülne Zala megyét még vonzóbbá tenni – fogalmazott.

Az iroda felújítását üdvözölte Böjte Sándor Zsolt, a belvárosi körzet önkormányzati képviselője is. Szerinte az információáramlásnak az egyik legfontosabb láncszeme a tourinform iroda, hiszen mind a helyiek, mind pedig az ide érkező turisták itt tudnak tájékozódni a különféle programlehetőségekről. Olyan szakemberek dolgoznak itt, akik ismerik az őket felkereső látogatók igényeit, így tudnak segíteni abban, hogy mindenki a számára legmegfelelőbb útirány vagy rendezvény közül választhasson.

Az eseményen Juhász Szabolcs (középen) is jelen volt

Juhász Szabolcs az irodát megnyitva elmondta: az elmúlt év komoly kihívások elé állította az idegenforgalmat, de a turisztikai ügynökségnél úgy gondolták, hogy a fejlesztéseknek folytatódniuk kell; meg kell újítani hazánk turisztikai kínálatát, és vele a tourinform irodákat is. Így készülve az újranyitásra. Hatalmas harc lesz ugyanis az egyes országok, térségek, tájegységek, illetve a tematikus szolgáltatások között. Annál is inkább, mert az már most látszik, hogy a járvány nem szegte az emberek kedvét, amint lehet utazni szeretnének. Mindebben fontos szerep hárul az irodákra, hiszen mint az a statisztikákból jól látszik, országos viszonylatban 1,8 millió látogatót fogad éves szinten a tourinform-hálózat. A korszerűsítéssel kapcsolatban elhangzott: 2019-ben született meg az új tourinform-arculat, (mely előbb a külső dizájnra, majd a belső terekre is kiterjedt) és e koncepció mentén újulhatott meg számos város irodája – mint az adott település fogadókapuja.

Hogy milyen új szolgáltatásokkal várják a betérőket, arról Tuboly Andrea irodavezető számolt be. Mint mondta, örül, hogy egy modern, 21. századi kívánalmaknak megfelelő ügyféltérré alakulhattak. Nemcsak a padló, a világítás és az ügyfélpult újult meg, hanem a jövőben digitális eszközökkel is segíteni tudják az információszerzést. Ezenkívül gyereksarok létesült, és helyi termékeket is vásárolhatnak a látogatók.
 

MEGOSZTÁS

HETI TÉMA
Lapcsalád (pdf-tár)
Zalaegerszeg
Zalai Napló
Hévíz Keszthely
CÉGBOX
HÍRLEVÉL

Leiratkozás hírlevelünkről

CÍMKÉK