2024.11.24., vasárnap - EmmaZalaegerszeg időjárása

Rövidhírek

Pénzügyi vonatkozású kérdés és panasz esetén díjmentes segítség

2023. október 02. hétfő, 10:26
Hirdetés
Címkék:
A fogyasztók számos pénzügyi szolgáltatást vesznek igénybe, hiszen pénzüket bankban tartják, ha likviditási gondjaik vannak hitelt vesznek fel, megtakarításaikhoz megfelelő befektetési formát keresnek, életüket, vagyontárgyaikat biztosítják. Azonban a pénzügyek világában eligazodni nem könnyű. Ebben segít a Pénzügyi Navigátor Tanácsadó Irodahálózat (PNTI).

A fogyasztóknak nehézséget okozhat átlátni, értelmezni az egyes pénzügyi termékekre vonatkozó szerződések előírásait, ha pedig valamilyen panaszuk merül fel az ezzel kapcsolatos ügyintézés során érezhetik elveszve magukat.

A Magyar Nemzeti Bank (MNB), mint a pénzügyi szolgáltatók felügyeleti szerve kizárólag Budapesten rendelkezik ügyfélszolgálattal. Annak érdekében, hogy a vidéken élők számára is lehetőség nyíljon teljes körű ügyintézésre, az MNB országos tanácsadó irodahálózatot működtet Pénzügyi Navigátor Tanácsadó Irodahálózat (PNTI) néven. Az irodák üzemeltetését a hazai pénzügyi intézményektől és szolgáltatóktól független civil partnerek – egyesületek, nonprofit szervezetek – végzik, akiknek tanácsadói magasan képzett, pénzügyi témákban jártas, naprakész ismeretekkel rendelkező szakemberek. Felkészültségüket az MNB által szervezett oktatások és képzések biztosítják, tudásukról rendszeresen vizsgák keretében kell számot adniuk.

Milyen ügyekben lehet az irodahálózathoz fordulni?
A Pénzügyi Navigátor Tanácsadó Irodahálózat célja, hogy bármilyen pénzügyi vonatkozású ügyben segítse a fogyasztókat, legyen szó döntést megelőző tájékozódásról, panaszos ügyek kezeléséről vagy a mindennapi életben hasznos tippekről, tudnivalókról.
A szakértők segítenek többek közt
 • pénzügyi döntések előtt tájékozódni, az egyes szolgáltatók ajánlatait összehasonlítani, a különböző konstrukciók előnyeit és kockázatait megismerni;
• szerződéskötés előtt a szükséges dokumentumokat értelmezni;
• fizetési nehézségek, eladósodottság esetén az anyagi terhek csökkentését támogató lehetőségeket megtalálni;
• panaszügyek esetén a megfelelő fórumhoz fordulni, a szükséges beadványokat kitölteni, elkészíteni és benyújtani.

Az irodahálózat szakértői díjmentesen állnak a fogyasztók rendelkezésére, a tanácsadás és az ügyintézés teljesen ingyenes.

A Pénzügyi Navigátor Tanácsadó Irodahálózat országos lefedettségű, valamennyi megyeszékhelyen elérhető egy-egy iroda. Ezen túlmenően, annak érdekében, hogy a fogyasztók minél egyszerűbben kapcsolatba léphessenek a hálózat munkatársaival, a szakértők rendszeresen tartanak kihelyezett tanácsadásokat is számos további vidéki helyszínen.

Amennyiben tehát pénzügyi vonatkozású kérdése vagy panasza van forduljon bizalommal a Pénzügyi Navigátor Tanácsadó Irodákhoz, amelyeknek elérhetőségeit megtalálja a www.penzugyifogyaszto.hu oldalon.

Elérhetőségek:

8900 Zalaegerszeg, Tompa M. u. 1-3. I.em. (a Göcsej Üzletház emeletén),
Telefon: +36 30 699 0056 (ügyfélfogadási időben!)
E-mail: zalaegerszeg@penzugyifogyaszto.hu,
web: www.penzugyifogyaszto.hu

 

Ügyfélfogadás:


HÉTFŐ: 8:00-14:00  //  SZERDA: 11:00-17:00  //  PÉNTEK: 8:00-14:00

Pénzügyi Navigátor. Utat mutat a pénzügyekben.

 

MEGOSZTÁS

HETI TÉMA
Lapcsalád (pdf-tár)
Zalaegerszeg
Zalai Napló
Hévíz Keszthely
CÉGBOX
HÍRLEVÉL

Leiratkozás hírlevelünkről

CÍMKÉK