2025.01.19., vasárnap - Sára, MárióZalaegerszeg időjárása

Archivum

Újgenerációs szolgáltatások

2010. január 26. kedd, 19:43
Címkék:

Hosszú előkészítő munka eredményeként megvalósult és lezárult a Zelka Zrt. közel 35 000 előfizetőjének integrálása a Tarr Kft. hálózatába, így a Tarr Kft. ma Magyarország egyik legnagyobb önálló, magyar tulajdonú távközlési vállalatává vált.

 

A sikeresen zárult az integráció:

a Zelka zrt. ügyfeleinek nagy részét átvette a Tarr kft.

A Zalaegerszeg, Lenti és Tapolca térségében élők számára is érezhető szolgáltatóváltás technikailag 2009. december 1-jén valósult meg, melyet hosszú, részletes és mindenre kiterjedő felkészülés előzött meg. A Tarr Kft. vezetősége és munkatársai felkészültek arra, hogy az átállás miatt felléphetnek átmeneti üzemzavart okozó műszaki hibák, amelyeket a lehető leggyorsabban szakszerűen kezelni kell. Az átállás során fellépett hibákat a Tarr Kft. szakemberei javították és az üzemzavart okozó problémákat elhárították, így az ügyfelek az elmúlt hetekben már hibamentesen vehették igénybe a szolgáltatásokat.

A Zelka hálózatának átvételével egy időben a Tarr Kft több újítást, változtatást vezetett be a térségben annak érdekében, hogy ügyfelei a XXI. század kihívásainak megfelelő szolgáltatási színvonallal találkozhassanak. A műszaki átállás mellett új ügyfélkezelési rendszer került bevezetésre, amely hosszabb távon megkönnyíti az ügyfelek gyors és hatékony kiszolgálását, valamint a mindennapi működés megkönnyítésére új gépjárműparkot állított fel.

A Tarr Kft. három ügyfélszolgálati irodát alakított ki, Zalaegerszegen a Mártírok útján, Lentiben a Dózsa György úton és Tapolcán a Kossuth Lajos utcában. Természetesen a személyes ügyfélszolgálat mellett az ügyfelek rendelkezésére áll a folyamatosan bővülő létszámmal dolgozó telefonos ügyfélszolgálat is, amely helyi tarifával várja az ügyfelek hívásait a 06 (40) 416 000 és a 1223 rövid hívószámon. A személyes és a telefonon történő ügyintézés mellett az ügyfeleknek lehetősége van az online ügyintézésre is a www.tarr.hu weboldalon keresztül.

Újévi meglepetésként a volt Zelka területen is bevezetésre kerültek új akciós csomagok Kombi néven, amelyek sikerességét jellemzi, hogy hosszú sorok várakoznak az ügyfélszolgálati irodák előtt. A Tarr Kft. a hosszú várakozás elkerülése érdekében telefonon megkeresi azokat az ügyfeleit, akik telefonszámukat megadják sorban állás közben, így kényelmesen, akár otthonról is intézhetik ügyeiket.

Az elmúlt 20 évben a Tarr Kft. folyamatosan fejlesztette szolgáltatásait, így kerülhetett sor arra, hogy a korábbi szolgáltatási területeken – egyelőre a Zelkától átvett területeket kivéve – változatlan ár mellett az internetes ügyfelek 90 százaléka sávszélesség-növelésben részesülhetett. A hálózaton elérhető legnagyobb sávszélesség pedig immár 20 megabitre emelkedett, amelyet a tervek szerint további, nagyobb sávszélességet biztosító csomagok, ajánlatok kialakítása követ majd.

A mostani sebességnövelés része azoknak a fejlesztéseknek, amelyek már egy újgenerációs internet-szolgáltatás bevezetését célozzák, tovább segítve a Tarr előfizetőit abban, hogy érdemben bekapcsolódjanak és részt vehessenek a digitális világban. Ezt a nagy léptékű fejlesztést az innovatív EuroDOCSIS 3.0 technológia alkalmazása teszi lehetővé. Az új adatátviteli szabvánnyal a jelenleg használt (hibrid optikai-koaxális) kábelhálózaton is ultra gyors, az ADSL maximumánál akár ötször nagyobb sebességű adatkommunikáció érhető el.

A Zelkától átvett ügyfelek esetében a még szükséges hálózati fejlesztések miatt a korábban elérhető sávszélességek maradtak, azonban újraszerződés esetében az ügyfelek számára már elérhetővé váltak egyes területeken az akár 20 Mbit/s díjcsomagok is. A tervek szerint az újgenerációs internet-szolgáltatások 2010 közepéig a TARR Kft. legtöbb szolgáltatási területén – így a Zelka volt területein is – az összes háztartás számára elérhetőek lesznek.

A Tarr Kft. 2010 évi tervei között szerepel továbbá, hogy a Zala, Veszprém és Vas megyében élő ügyfeleik kiszolgálása érdekében további ügyfélszolgálati irodát nyit Zalaegerszegen, amely iroda helyszínének kiválasztása folyamatban van. Várhatóan tavasszal új akciókkal jelenik meg jelenlegi és leendő ügyfelei felé a cég, amely akciós lehetőségekről a Tarr Kft. a www.tarr.hu weboldalon folyamatosan tájékoztatást ad.

A Tarr Kft. bemutatása:

A Tarr Kft. jelen formájában 1990 óta működik, és az elmúlt közel 20 év alatt Magyarország legnagyobb önálló, 100 százalékban magyar tulajdonú távközlési szolgáltatójává nőtte ki magát. Ma több, mint 200 települést és több, mint 100 000 ügyfelet szolgálunk ki kábeltelevízió, internet és telefon szolgáltatásokkal. Célunk, hogy egy hálózattal három jó minőségű szolgáltatást juttassunk el Zala, Vas, Veszprém, Tolna, Somogy, Baranya, Bács-Kiskun és Fejér megye területén a rendszerünkhöz tartozó települések lakosainak.

MEGOSZTÁS

HETI TÉMA
Lapcsalád (pdf-tár)
Zalaegerszeg
Zalai Napló
Hévíz Keszthely
CÉGBOX
HÍRLEVÉL

Leiratkozás hírlevelünkről

CÍMKÉK