2025.01.20., hétfő - Fábián, SebestyénZalaegerszeg időjárása

Archivum

Kettős játék

2009. május 05. kedd, 08:08
Címkék:

A UNIVERSAL PICTURES bemutatja
a RELATIVITY MEDIA közreműködésével

TONY GILROY
filmjét


KETTŐS JÁTÉK
– Duplicity –

Executive Producer
RYAN KAVANAUGH

Producer
JENNIFER FOX
KERRY ORENT
LAURA BICKFORD

Írta és rendezte
TONY GILROY

 

CLAIRE STENWICK …………………….……..….. JULIA ROBERTS
RAY KOVAL ………………………………..…..………. CLIVE OWEN
HOWARD TULLY……………………………….…. TOM WILKINSON
DICK GARSIK ………………………………………. PAUL GIAMATTI

 

FORGALMAZZA A UIP-DUNA FILM
www.uipduna.hu

 {slimbox album="kettosjatek"}images/stories/programajanlo/film/kettosjatek/1.jpg{/slimbox} {slimbox album="kettosjatek"}images/stories/programajanlo/film/kettosjatek/2.jpg{/slimbox} {slimbox album="kettosjatek"}images/stories/programajanlo/film/kettosjatek/3.jpg{/slimbox} {slimbox album="kettosjatek"}images/stories/programajanlo/film/kettosjatek/4.jpg{/slimbox} {slimbox album="kettosjatek"}images/stories/programajanlo/film/kettosjatek/5.jpg{/slimbox} {slimbox album="kettosjatek"}images/stories/programajanlo/film/kettosjatek/6.jpg{/slimbox} {slimbox album="kettosjatek"}images/stories/programajanlo/film/kettosjatek/7.jpg{/slimbox} 
 
Az Oscar-díjas JULIA ROBERTS (Charlie Wilson háborúja, Ocean’s Eleven – Tripla vagy semmi, Közelebb) és az Oscar-jelölt CLIVE OWEN (A belső ember, Sin City, Közelebb) ezúttal TONY GILROY (a hétszeres Oscar-jelölt Michael Clayton rendezője) Kettős játék (Duplicity) című romantikus krimijében játszanak együtt.
Roberts és Owen exkémeket alakítanak, akik ma nagyvállalatok alkalmazottaiként dolgoznak, miközben titkos szerelmi viszonyt tartanak fenn. Amikor a cégeik között elfajult háború ellentétes oldalain találják magukat, kiderül számukra, hogy mi a legnehezebb feladat: megbízni a szeretett személyben.
Claire Stenwick (Roberts) CIA-tiszt és Ray Koval (Owen) MI6-ügynök hátat fordítottak a hírszerzésnek, hogy helyette megpróbáljanak busás hasznot húzni a két rivális multi közt dúló hidegháborúból. Az a küldetésük hogy megkaparintsák egy gyógyszeripari termék képletét, amely egy vagyont ér az azt először szabadalmaztató cégnek.
Az exkémek munkaadói – Howard Tully iparmágnás (TOM WILKINSON, Michael Clayton, John Adams) és a kegyetlen spekuláns, Dick Garsik vezérigazgató (PAUL GIAMATTI, Kerülőutak, John Adams) – mindent megengednek maguknak. Amikor megnő a tét, már senki sem tudja, ki kivel van, ezért Claire és Ray megpróbálják kijátszani egymást. Miközben igyekeznek mindig egy lépéssel a másik előtt járni, a két magányos farkas tervének sikerét már csak egyetlen dolog veszélyezteti, amit nem tudnak kicselezni: a szerelem.


A nagy gyógyszerháború

A Kettős játék ötlete úgy születhetett meg, hogy Tony Gilroyt mindig is érdekelte az ipari kémkedés szövevényes világa. A Bourne-filmek forgatókönyvírójaként évekig kutatta a témát, és közben több olyan embert megismert, akik korábban a hírszerzésnél tevékenykedtek, majd a privát szektorban folytatták karrierjüket. – A statisztikák szerint évi 50 és 100 milliárd dollár közé tehető az ipari kémkedésből eredő kár értéke – osztja meg Gilroy kutatásának egyik eredményét. – Nincs a világon egyetlen nagy cég sem, amelynek ne lenne ütőképes hírszerző osztálya a védelmi vagy támadó feladatok ellátására. Ezek tulajdonképpen kémkedési osztályok.
A rendező egy olyan, cégóriások közt dúló hidegháborút képzelt el, amelyben a kémek éppenséggel saját munkaadójukat akarják palira venni. Megszőtte a megtévesztések hálóját, melyben a rivális iparmágnások vergődnek, majd két olyan ügynököt adott az elegyhez, akik szerelmének nem kisebb a tétje, mint agyafúrt tervük. – Elgondolkoztam, mi történne, ha két olyan ember szeretne egymásba, akik profi szinten űzik a hazudozást – mondja Gilroy az általa kitalált párról.
A két főhős kapcsolata érdekesen kezdődik. Amikor az MI6-alkalmazott Ray és a CIA-ügynök Claire először találkoznak a dubai amerikai konzulátuson rendezett partin, a nő elcsábítja a férfit, aztán elkábítja, hogy átkutathassa a szobáját és ellophassa az egyiptomi légvédelem által használt kódokat. – A férfit teljesen hatalmába keríti a nő, úgyhogy nem nyugszik, amíg újra rá nem talál – mondja Jennifer Fox producer. – Rómában találkoznak megint, ahol egy szenvedélyes hétvége után eldöntik, hogy kilépnek a CIA-től és az MI6-től, és civilben folytatják az ipart… hogy kellően megszedjék magukat, és örökre együtt maradhassanak.
– A dubai találkozás után sokáig nem látják egymást, azután nagyon szokatlan körülmények között találkoznak ismét – veszi át a szót Gilroy. – Az egész film arról szól, hogyan próbálják eldönteni, vajon tényleg szerelmesek-e egymásba, és megbízhatnak-e a másikban. Az a kérdés sem közömbös, sikerül-e meggazdagodniuk a cégek közt dúló kémháborúból.
A Gilroy által alkotott karakterek sorában a következők Howard Tully, a Burkett & Randle nevű cég vezetője, valamint Dick Garsik, az Omnikrom feje. A gyógyszeripari óriáscégek elnökeinek egymás iránt táplált gyűlölete olyan határtalan, hogy azzal csak egójuk mérete vetekszik. – A Tully és Garsik közti gyűlölködés a cselekmény mozgatórugója – mondja a filmkészítő. – Ez a hidegháború a Park Avenue-n dúl országok helyett óriáscégek közt… de a harc ugyanolyan elkeseredett.
Annak érdekében, hogy a Kettős játék meggyőző film legyen, Gilroy karakterei számára a tétnek ugyanolyan nagynak kellett lennie, akár egy valódi hidegháborúban. Ez azt jelentette, hogy a történetben olyan gyógyszerért kell a cégeknek versengeniük, amelynek szabadalmaztatója egy csapásra bekebelezné az egész piacot. – Olyasmire volt szükség, amit mindenki hajszol, hogy a verseny tétje nagy legyen, akár a Szent Grál keresői számára – magyarázza Gilroy.
Fox egyetértett Gilroy elképzelésével. – Tony egyik nagy erőssége az erős, dinamikus és intelligens karakterek kidolgozásában rejlik – mondja a producer. – Ez Claire és Ray karaktereire is igaz. A közönség jól fog szórakozni, tetszeni fog nekik a kirakós játékra hasonlító történet. Ugyanúgy, ahogy a hősök folyamatosan átverik egymást, Tony is játszik a közönséggel, és még az utolsó perc is jókora meglepetést tartogat.


Kik űzik a kettős játékot?

Amikor Gilroy kidolgozta a film két főszereplőjének jellemét, olyan szerelmespárnak képzelte el őket, akik képtelenek az őszinteségre, különösképpen az érzéseiket illetően. Ezért olyan színészekre volt szüksége, akik hihetően alakítják a bonyolult szerelmi kapcsolatot kialakító két ellenséges kém szerepét. Julia Roberts és Clive Owen bizonyult a legtökéletesebb párosnak..
Roberts az elmúlt néhány évben jórészt gyermekneveléssel foglalkozott, de azért több olyan sikeres filmben láthattuk, amelyekben sok más nagyszerű színész mellett játszott kisebb szerepeket. A Kettős játékban rajongói nagy örömére újra főszerepet alakít. A színésznő érdekesnek találta Claire karakterét, aki bár bizonytalan a szerelemben, lézerpontossággal végzi a munkáját.
– Először jó barátom, Clive kért meg, hogy vállaljam el a filmet, azután Tony írt nekem levelet, és elküldte a forgatókönyvet – meséli a színésznő. – Hízelgőnek éreztem, hogy felkértek Claire szerepére. Ez a karakter nem teljesen szerethető, mert nem szavahihető, viszont nyitott természetű, amit érdekesnek találtam. Örültem, hogy olyan valakit játszhatok, aki egy kicsivel bonyolultabb személyiség, mint a mozifilmek átlagos női karakterei.
Clive Owent korábban több olyan filmben is láthattuk, melyeknek izgalmas történetében a lopás fontos szerepet játszik, mint például A belső ember, A Bourne-rejtély és új filmje, A bűn árfolyama – The International. A Kettős játékban az után kapta meg a szerepet, hogy barátja, George Clooney bemutatta a rendezőnek. Gilroy Michael Clayton című filmjében rendezte Clooneyt, és a színész ajánlotta Owent Ray Koval szerepére. – Írtam már Clive-nak egy kisebb szerepet az első Bourne-filmben (ő játszotta a Professzor nevű hidegvérű gyilkost, aki Bourne-ra vadászik), de korábban sosem találkoztam vele – mondja Gilroy. A színész, akiből Fox szerint sugárzik a „Cary Grant-féle sárm”, a forgatókönyv elolvasása után lelkesen vállalta a szerepet.
A Kettős játék nyitójelenetében Claire és Ray munkaadói egy esőáztatta kifutópályán rohannak egymás felé – és arra készülnek, hogy laposra verjék egymást. Howard Tully, a Burkett & Randle vezetőjének szerepére a filmkészítők Tom Wilkinson Oscar-jelölt veterán brit színészt választották, míg Dick Garsikot, az Omnikrom bosszúszomjas vezérigazgatóját Paul Giamatti alakítja.
A rendező azt kérte Giamattitól, hogy a szerepre való felkészülés részeként nézze meg Stanley Kubrick 1964-as mesterművét, a Dr. Strangelove című vígjátékot. Gilroy úgy gondolta, a színész sokat tanulhat saját karakteréről, ha látja, hogyan alakította George C. Scott a hidegvérű „Buck” Turgidson tábornokot. Giamatti így jellemzi a karakterét: – Iparmágnást alakítani olyan, akár a király szerepét játszani egy Shakespeare-drámában: te uralkodsz mindenek felett. Úgy kellett gondolkodnom, hogy nem törődöm az engem körülvevő emberekkel, és el kellett hinnem, hogy bármire utasítom őket, ők vakon végrehajtják.


A forgatási helyszínek

A Burkett & Randle és az Omnikrom székhelye Gilroy szülővárosában, New York Cityben található, míg a film flashbackjeiben Claire és Ray titkos randevúinak helyszíneire látogatunk el: Dubaiba, Rómába, Londonba, Miamiba, Clevelandbe és Zürichbe. A Kettős játék forgatása Manhattanben kezdődött, azután a produkció a Bahamákra utazott, ahol az Atlantis Resort nevű hotelkomplexumban folytatódott a munka. A forgatás Rómában fejeződött be, ahol Claire és Ray egymásba szeretnek. Kevin Thompson látványtervezőnek jutott az irigylésre méltó feladat, hogy megálmodja a díszleteket a világ leghíresebb épületeiben.
A film eleje a Grand Central vasútállomáson játszódik, a rivális cégek irodáiban játszódó jelenetek külső és belső felvételeihez pedig számos más nevezetes New York-i épületet használtak. Például a MetLife Building és a Rockefeller Center tetejéről készültek a várost bemutató felvételek.
– A Grand Central fontos helyszín volt, ahogyan a nagy vásárlós jelenet is a Lord & Taylornál, ahol Clive végül utoléri Juliat – mondja Thompson. – A Fifth Avenue a belvárosban, a Central Park, a Chase Manhattan Bank Building, a Citicorp Building legfelső emelete, a Lever House és a Seagram Building… ezek a város klasszikus építészetének legszebb példái, és mi ott forgathattunk.
A Seagram Building bizonyult az egyik legnehezebben lefoglalható helyszínnek. A filmkészítők a Burkett & Randle hatalmát kifejező központi iroda helyszínéül szánták. – A Seagram-épület elhelyezkedésének köszönhetően Tony Howard Tully irodáját a manhattani ipari és pénzügyi hatalom középpontjába helyezhette – magyarázza Kerry Orent producer. – A helyszín lehetővé tette Tonynak, hogy Tully irodáját esküdt ellensége, az Omnikrom épületétől nem messze állítsa fel. A forgatás idején nagyon nehéz volt üres irodahelyet találni a belvárosban, különösen olyan nevezetes épületekben, mint amilyen a Seagramé. Több hónapnyi utánajárás árán Kevin Thompsonnak végül sikerült üres helyet találnia, és a befejezetlen, kilógó kábelekkel teli helyiséget átalakította Tully tökéletes ízléssel megtervezett irodájává.
Annak a jelenetnek a felvétele, amikor Ray Claire után szalad a Grand Central vasútállomáson, még a Seagram Building megszerzésénél is nehezebbnek bizonyult. A stábnak a közlekedési hatóságoktól a New York-i rendőrségig mindenkivel egyeztetnie kellett. – Kevesebb, mint öt óránk volt a Grand Centralban, hogy felvegyünk egy bonyolult jelenetet, amelyben több száz statiszta is szerepel… még mielőtt több ezer ingázó árasztotta volna el az állomást – meséli a producer. – Egyik vasárnap hajnali négykor kellett kezdenünk, mert ez volt az egyetlen időpont, amit a közlekedési hatóság átengedett nekünk arra, hogy birtokba vehessük a hatalmas teret. Eljött a reggel kilenc, és mi hanyatt-homlok próbáltuk befejezni a munkát. Nem állíthattuk meg a beérkező vonatokat, és nem mondhattuk az utasoknak, hogy bocsánat, tessék várni, még forgatunk.
New Yorkban vették fel a fentieken kívül a londoni, római és dubai hotelekben játszódó belső jeleneteket is.
A stáb ezután az Atlantis Paradise Island Resort hotelkomplexumban forgatott a Bahamákon, ahol egy helyszínen három jelenetet is felvettek. Az Atlantisban játszódó jeleneten kívül, amikor kémjeink a részeg Ronny Partizt faggatják, a hotel Ocean Club adott helyet a Miamiban játszódónak is, amikor Ray és Claire megállapodnak, hogy a nő az Omnikromnak fog dolgozni.
Róma volt az utolsó állomás a forgatás során. Claire és Ray ebben a városban találnak ismét egymásra – egy flashbackben – három évvel első találkozásuk után. A filmkészítők hónapokat töltöttek az ideális helyszínek felkutatásával. A római helyszínek kiválasztása után hosszú időt vett igénybe, hogy engedélyt szerezzenek az olasz kormánytól a város régi részein történő forgatáshoz. – Az egyik legfontosabb forgatási helyszín a Pantheon melletti tér volt – mondja a producer. – Tökéletes hátteret adott annak a jelenetnek, amelyben Clive észreveszi, hogy Julia keresztülsétál a téren. Sokáig tartott, amíg megszereztük ezt a helyszínt. Nem voltunk benne biztosak, hogy engedélyt kapunk a forgatásra, hiszen annyira népszerű turistalátványosság. Olasz produkciós csapatunk hónapokig izmozott a hatóságokkal, míg megkaptuk az engedélyt.
Gilroy ezt mondja a római forgatásról: – Amikor a helyszínt leírod a forgatókönyvben, az áll ott, hogy „Róma, a Pantheon előtt”. Aztán imádkozol, hogy még mindig tied legyen az állás, amikor azt a jelenetet felveszik.


A SZEREPLŐKRŐL

JULIA ROBERTS (Claire Stenwick) és Clive Owen nem a Kettős játékban (Duplicity) játszanak először együtt, hiszen mindketten szerepeltek Mike Nichols Közelebb (Closer) című filmjében.
Roberts Oscar- és Golden Globe-díjat kapott Steven Soderbergh Erin Brockovich – Zűrös természet (Erin Brockovich) című filmjében nyújtott alakításáért, és szerepelt a rendező Ocean’s Eleven – Tripla vagy semmi (Ocean’s Eleven), Ocean’s Twelve – Eggyel nő a tét (Ocean’s Twelve) és Szemből telibe (Full Frontal) című filmjeiben is.
Legutóbb a Charlie Wilson háborúja (Charlie Wilson’s War) című filmben láthattuk. A közelmúltban hangját kölcsönözte a Malac a pácban (Charlotte’s Web) című filmben az egyik főszereplőnek, a Charlotte nevű póknak.
Korábbi filmjei: Egyenesen át (Flatliners), Egy ágyban az ellenséggel (Sleeping with the Enemy), A szerelem erejével (Dying Young), A Pelikán ügyirat (The Pelican Brief), Szóbeszéd (Something to Talk About), Édesek és mostohák (Stepmom), Mona Lisa mosolya (Mona Lisa Smile), Egy veszedelmes elme vallomásai (Confessions of a Dangerous Mind; George Clooney első rendezése), Sztárom a párom (Notting Hill), Oltári nő (Runaway Bride), Michael Collins (Michael Collins), A varázsige: I Love You (Everyone Says I Love You), Álljon meg a nászmenet! (My Best Friend’s Wedding), Összeesküvés-elmélet (Conspiracy Theory), Amerika kedvencei (America’s Sweethearts), A mexikói (The Mexican).
Robertset a közönség a Mystic Pizza (Mystic Pizza) című filmből ismerte meg. Első Oscar-jelölését az Acélmagnóliák (Steel Magnolias) című filmben nyújtott alakításáért kapta. Következő filmje, a Micsoda nő! (Pretty Woman) 1990 legtöbb bevételt hozó filmje lett, és alakítását ismét Oscar-jelöléssel ismerték el.
Roberts filmjei összesen több mint 2,5 milliárd dollár bevételt hoztak világszerte.
  
CLIVE OWEN (Ray Koval) alakítását Mike Nichols (Closer) című filmjében Oscar-jelöléssel és Golden Globe-díjjal ismerték el. A közelmúltban A belső ember (Inside Man), Az ember gyermeke (Children of Men) és az Elizabeth: Az aranykor (Elizabeth: The Golden Age) című filmekben láthattuk.
Az angol színészt a közönség először brit és amerikai tévéfilmekből ismerhette meg. Első mozifilmje az 1988-ban készült Vroom. Korai filmjei közé tartozik még Stephen Poliakoff Takard el a szemem (Close My Eyes) és Sean Mathias Bent című filmje. Az évtized elején Joel Hershman Kertészek rabruhában (Greenfingers) és Robert Altman Gosford Park (Gosford Park) című filmjében láthattuk.
Későbbi filmjei: Határok nélkül (Beyond Borders), Űzött vad (I’ll Sleep When I’m Dead), Artúr király (King Arthur), Sin City (Sin City), Kisiklottak (Derailed), Golyózápor (Shoot ’Em Up).
Legközelebb A bűn árfolyama – The International (The International) című drámában láthatjuk, és nemrég fejezte be a The Boys Are Back in Town című film forgatását.

TOM WILKINSON (Howard Tully) díjnyertes színpadi és filmszínész. Oscar-díjra jelölték a legjobb mellékszereplő kategóriában Tony Gilroy Michael Clayton (Michael Clayton) című filmjéért, valamint a legjobb színész kategóriában Todd Field  A hálószobában (In the Bedroom) című drámájáért. Korábban BAFTA-díjat vehetett át az Alul semmi (The Full Monty) című filmért, és jelölték a díjra a Szerelmes Shakespeare (Shakespeare in Love) című filmben nyújtott alakításáért is.
Legutóbbi filmjei: Dedication, Kasszandra álma (Cassandra’s Dream), Spíler (RocknRolla), Valkűr (Valkyrie).
Korábbi filmjei: Batman: Kezdődik (Batman Begins), Egy makulátlan elme örök ragyogása (Eternal Sunshine of the Spotless Mind), Az utolsó csók (The Last Kiss), Nőies játékok (Stage Beauty), Oscar Wilde szerelmei (Wilde), A nevelőnő (The Governess), Értelem és érzelem (Sense and Sensibility), A hó hatalma (Smilla’s Sense of Snow), Játék és szenvedély (Oscar and Lucinda), A pokol lovasai (Ride With the Devil), Bunbury, avagy jó, ha szilárd az ember (The Importance of Being Earnest), Leány gyöngy fülbevalóval (Girl With a Pearl Earring), A hazafi (The Patriot), Jóasszony: akiről egy város beszél (A Good Woman), Ripley a mélyben (Ripley Under Ground), Ördögűzés Emily Rose üdvéért (The Exorcism of Emily Rose), Cserbenhagyás (Separate Lies).

PAUL GIAMATTI (Richard Garsik) csaknem húsz éve szerepel színházban, mozi- és tévéfilmekben. Oscar- és Golden Globe-díjra jelölték Ron Howard A remény bajnoka (Cinderella Man) című filmjéért.
További filmjei: Kerülőutak (Sideways; Golden Globe-jelölés), Sikersztori (American Splendor), Golyózápor (Shoot ’Em Up – ő játszotta Clive Owen karakterének ellenségét), Az illuzionista (The Illusionist), Ember a Holdon (Man on the Moon), Vergődő sólyom (The Hawk Is Dying), A majmok bolygója (Planet of the Apes).
Következő filmjei: Babylon, The Last Station.

A FILM KÉSZÍTŐIRŐL

TONY GILROY (forgatókönyv/rendező) első mozifilm-rendezése az Oscar-díjas Michael Clayton volt. Gilroyt a filmért a legjobb rendezőnek járó Oscaron kívül DGA-díjra is jelölték. Gilroy korábban hét évig dolgozott a Bourne-filmtrilógia – A Bourne-rejtély (The Bourne Identity), A Bourne-csapda (The Bourne Supremacy) és A Bourne-ultimátum (The Bourne Ultimatum) – forgatókönyvein.
Gilroy írta Taylor Hackford Stephen King: Dolores Claiborne (Dolores Claiborne), Az ördög ügyvédje (The Devil’s Advocate) és Túszharc (Proof of Life) című filmjeinek forgatókönyveit is, valamint társszerzője A dolgok állása (State of Play) című új film forgatókönyvének.
Gilroy nevéhez fűződnek még a következő filmek forgatókönyvei: Armageddon (Armageddon), Halálos terápia (Extreme Measures), Borotvaélen (The Cutting Edge), Kényszernász (For Better and for Worse).

JENNIFER FOX (Producer) produceri munkáját Tony Gilroy Michael Clayton (Michael Clayton) című filmjében Oscar-jelöléssel ismerték el. Legújabb filmje A besúgó (The Informant).
Korábbi filmjei: Jó estét, jó szerencsét! (Good Night, and Good Luck), Kamera által homályosan (A Scanner Darkly), Azt beszélik (Rumor Has It...), A Fiók (The Jacket), Rossz pénz (Criminal), Ocean’s Eleven – Tripla vagy semmi (Ocean’s Eleven), Széftörők (Welcome to Collinwood), Szemből telibe (Full Frontal), Távol a mennyországtól (Far From Heaven), Álmatlanság (Insomnia), Egy veszedelmes elme vallomásai (Confessions of a Dangerous Mind), Ocean's Twelve – Eggyel nő a tét (Ocean’s Twelve), A jó német (The Good German), Ocean's Thirteen – A játszma folytatódik (Ocean’s Thirteen), Erin Brockovich - Zűrös természet (Erin Brockovich).

KERRY ORENT (producer) volt a producere az Oscar-díjas Michael Clayton (Michael Clayton) című filmnek is.
Executive producerként dolgozott a következő filmekben: Mindenképpen talán (Definitely, Maybe), Kate és Leopold (Kate & Leopold), Pókerarcok (Rounders), Születés (Birth), Túl nagy család (It Runs in the Family).
Orent ezeken kívül producerként dolgozott A bűn állomásai (The Yards) című thrillerben.

LAURA BICKFORD (producer) munkáját a Traffic (Traffic) című filmben Oscar-jelöléssel ismerték el.
Che című filmjét a közelmúltban a cannes-i filmfesztivál Arany Pálma-díjára jelölték.
Korábbi filmjei: Brokeback Mountain – Túl a barátságon (Brokeback Mountain), A Szépség és a szőr: Diane Arbus képzeletbeli portréja (Fur: An Imaginary Portrait of Diane Arbus), Az utolsó adás (A Prairie Home Companion), X polgártárs (Citizen X).

RYAN KAVANAUGH (executive producer) a Relativity Media nevű pénzügyi, tanácsadó és produkciós cég egyik vezetője.
Executive producerként jegyzi a következő filmeket: Cincin lovag (The Tale of Despereaux), Halálfutam (Death Race), Banki meló (The Bank Job), Charlie Wilson háborúja (Charlie Wilson’s War), Börtönvonat Yumába (3:10 to Yuma), Holtak földje (George A. Romero’s Land of the Dead), Erőpróba (Gridiron Gang), Férj és férj (I Now Pronounce You Chuck & Larry), A királyság (The Kingdom).
 Következő filmjei: Conquistador, Morgan’s Summit, The Great Pretender, Witchblade.

 

MEGOSZTÁS

HETI TÉMA
Lapcsalád (pdf-tár)
Zalaegerszeg
Zalai Napló
Hévíz Keszthely
CÉGBOX
HÍRLEVÉL

Leiratkozás hírlevelünkről

CÍMKÉK