2025.03.14., péntek - MatildZalaegerszeg időjárása

Archivum

A szabadság útja

2009. február 27. péntek, 10:21
Címkék:

 

A DREAMWORKS PICTURES bemutatja
a BBC FILMS közreműködésével

SAM MENDES filmjét

A SZABADSÁG ÚTJAI
- Revolutionary Road -

Forgatókönyvíró
JUSTIN HAYTHE

RICHARD YATES
regénye alapján

Producer
SAM MENDES
BOBBY COHEN
JOHN N. HART
SCOTT RUDIN

Executive producer
MARION ROSENBERG
DAVID M. THOMPSON
HENRY FERNAINE

 

Rendezte
SAM MENDES

FRANK WHEELER …………………..…… LEONARDO DiCAPRIO
APRIL WHEELER …………………..…………….. KATE WINSLET
MRS. GIVINGS ……………………….….………… KATHY BATES

{slimbox album="szabadsagutja"}images/stories/programajanlo/film/szabadsagutja/1.jpg{/slimbox} {slimbox album="szabadsagutja"}images/stories/programajanlo/film/szabadsagutja/2.jpg{/slimbox} {slimbox album="szabadsagutja"}images/stories/programajanlo/film/szabadsagutja/3.jpg{/slimbox} {slimbox album="szabadsagutja"}images/stories/programajanlo/film/szabadsagutja/4.jpg{/slimbox} {slimbox album="szabadsagutja"}images/stories/programajanlo/film/szabadsagutja/5.jpg{/slimbox} {slimbox album="szabadsagutja"}images/stories/programajanlo/film/szabadsagutja/6.jpg{/slimbox} {slimbox album="szabadsagutja"}images/stories/programajanlo/film/szabadsagutja/7.jpg{/slimbox} {slimbox album="szabadsagutja"}images/stories/programajanlo/film/szabadsagutja/8.jpg{/slimbox} 

 

FORGALMAZZA A UIP-DUNA FILM
www.uipduna.hu

A SZABADSÁG ÚTJAI (REVOLUTIONARY ROAD) című film, amely Richard Yates regénye alapján készült, bepillantást enged egy átlagos amerikai házaspár, Frank (a háromszoros Oscar-jelölt Leonardo DiCaprio) és April Wheeler (az ötszörös Oscar-jelölt Kate Winslet) életébe. A kérdés, amelyet Yates az ötvenes években játszódó történetben feltesz, a mai napig megválaszolatlan: szakíthat-e két ember a középszerűséggel anélkül, hogy egymástól is elszakadnának?

Frank és April világéletükben átlagostól eltérő embereknek tartották magukat. Miután beköltöznek új házukba a Revolutionary Roadon, megvetően elhatárolódnak az őket körülvevő kertvárosi egyhangúságtól, és elhatározzák, hogy soha nem lesznek a társadalmi elvárások rabjai.

Ám hiába lázadnak, Wheelerék egy idő után azon kapják magukat, hogy kezdenek pontosan olyanná válni, mint szomszédaik: egy derék férfi, aki unalmas munkát végez és semmihez sincs kedve, oldalán pedig egy nem túl boldog, titkon kalandokra vágyó háziasszony. Olyanok, mint bármely más amerikai család: elveszítették az álmaikat.

Hogy változtasson sorsukon, April merész tervet kovácsol. Újra akarja kezdeni az életüket az ismeretlen és izgalmas nagyvárosban, Párizsban. Ám amikor a terv sínre kerül, mindketten pánikba esnek – egyikük mindenáron szabadulni próbál, másikuk pedig megmenteni, amijük maradt, mindegy, milyen megalkuvás árán.

Így készült a film

  Richard Yates 1961-ben megjelent Revolutionary Road című regénye felrázta az amerikai irodalmi életet. A történet főszereplői – fiatal házaspár nagyratörő álmokkal – a korszak jelképes hőseivé váltak. Azóta is, ha a házasság szóba kerül, gyakran említik őket, Wheelerék története ugyanis alapkérdéseket feszeget. Mi a férfi és a nő szerepe a modern társadalomban? Összeegyeztethető-e a család és a munka a fiatalság idealizmusával?.
A regény az évszázad egyik legfontosabb könyve lett, hiszen azt a sorsdöntő történelmi korszakot ragadta meg, amikor az amerikai középosztály a második világháború után új életet kezdett. Miközben letelepedtek és családot alapítottak, a jólét és a biztonság ugyanúgy életük részévé vált, mint a megfelelés kényszere. Bár a regény soha nem lett a szó szoros értelmében bestseller, nagy hatást gyakorolt a huszadik század legnagyobb amerikai íróira.
Yates mesterművének útja a könyv lapjaitól a filmvászonig szokatlanul hosszú ideig tartott. Első megjelenése óta számos filmkészítő – köztük John Frankenheimer – játszott el a megfilmesítés gondolatával. Használható forgatókönyv azonban nem született. Miután Yates 15 ezer dollárért eladta a jogokat Albert Ruddy producernek – aki azután továbbadta azokat Patrick O’Nealnak –, az író sikertelenül próbálta visszaszerezni azokat, hogy regényét saját maga dolgozhassa fel. O’Neal és később özvegye ragaszkodtak a joghoz, hogy a könyvből olyan film készülhessen, amilyet ők álmodtak meg. Yates azután 1992-ben elhunyt.
A SZABADSÁG ÚTJAI most végre megérkezett a filmvászonra Sam Mendes rendezésében.

SAM MENDES A RENDEZŐI SZÉKBEN

Mendes korábban nem olvasta a regényt, hanem úgy szerzett tudomást róla, hogy felesége, Kate Winslet a figyelmébe ajánlotta. Winsletnek Justin Haythe küldte el az általa írt fogatókönyvet, és a színésznő javasolta férjének, hogy ő rendezze meg a filmet. A rendező érdekesnek találta a nyers őszinteséggel megszólaló történetet, és azt, hogy a megjelenített házaspár leggyengédebb és legtombolóbb pillanataiba is betekintést nyerhetünk, miközben megismerhetjük a szerelem egyszerre igazságtalan és felszabadító mivoltát.
Mendes a karakterekben az emberi vágyakozás megtestesülését látta – néha annak legpusztítóbb, mégis legéltetőbb formájában –, amivel mindenki azonosulni tud. A tragikus szerelmi történetben a remény üzenetét vélte felfedezni. – Soha nem tartottam szomorú történetnek – mondja a rendező. – Áthatja Yates intelligens, különc, eredeti személyisége, és a karakterek nagyon szerethetőek, ami talán meglepő. Gondosan elemzi az emberi tulajdonságokat – a rosszakat és a nagyszerűeket is –, és ezt szerettem volna visszaadni a vásznon.
Mendes számára az ötvenes évek megidézése volt a legnagyobb feladat, miközben filmje a mai kor emberéhez kíván szólni. – Frank a New York-i üzletemberek szürke flanellöltönybe bújt világában él, ahol csak üzleti ebédek és a titkárnőkkel folytatott könnyed flörtök színesítik napjait – folytatja Mendes. – Bár a regényt bizonyos szempontból korrajznak is fel lehet fogni, számomra nem az ötvenes évekról szól, hanem sokkal mélyebb, modernebb problémákról.
Mendes a film főszereplőit illetően hamar döntést hozott – azt szerette volna, ha Leonardo DiCaprio és Kate Winslet alakítják Frank és April szerepét, mivel úgy gondolta, képesek lesznek megmutatni a pár szerelmének meghittségét, de elmérgesedő viszonyát is, ami abból fakad, hogy illúziókat táplálnak egymás iránt. – Leo és Kate húszéves koruk óta ismerik egymást – magyarázza a rendező. – Kiismerték egymás gyengéit, és nem tudnának természetellenesen viselkedni. Őszinték egymással, és sokat várnak el a másiktól. Mindezeken túl az ő esetükben igaz, hogy kettő meg kettő az öt – amikor együtt dolgoznak, valami új születik.

LEONARDO DICAPRIO FRANK WHEELER SZEREPÉBEN

Frank Wheeler az egyik legösszetettebb karakter az amerikai irodalomban. Huszonkilenc évesen már komoly eredménnyekkel büszkélkedhet: diploma a Columbia egyetemen, háborús hős, és karrierje is szépen ível felfelé. Életének fontos döntéseit a kor szellemének megfelelően „igazi férfiként” hozza, ezzel bizonyítva életrevalóságát barátai, szomszédai, de főleg felesége, April előtt. Ám maga is tudja, hogy álarcot visel, és retteg attól, hogy Ápril rájön: ő nem is az a tehetséges nagymenő, akibe felesége annak idején beleszeretett. Így aztán amikor April fejére olvassa, hogy nem mer önmaga lenni, úgy érzi, kihúzták lába alól a talajt. Ugyan szíve minden rezdülésével szereti feleségét, April minél inkább sürgeti a változást, Frank annál jobban kapaszkodik a jól ismert mindennapok biztonságába, s emiatt egyre inkább eltávolodnak egymástól.
DiCaprio karrierje során ez az első olyan film, melyben férjet és apát alakít. Mind a regény, mind a forgatókönyv összetettsége mély nyomot hagyott benne. – Soha nem olvastam ehhez fogható történetet két emberről, akik nem tipikus hősök. Nem győztesként térnek nyugovóra a nap végén, ugyanakkor kétségbeesetten küzdenek, hogy helyes irányba tereljék az életüket – mondja DiCaprio.
A színész érdekesnek találta a filmben felidézett kort is, nemcsak azért, amit a jelenről mond, hanem azért is, amit a múltról. – Az ötvenes évekre visszatekintve borzasztó furcsának tűnik az a világ. Ugyanakkor vannak bizonyos erkölcsi elvárások, melyekhez a mai napig ragaszkodunk – például, hogy miről is szól az amerikai álom, milyen legyen a család, hogyan viszonyuljanak egymáshoz az emberek.
DiCapriót érdekelte az a kihívás, hogy bele kell merülnie egy házasság bonyolult konfliktusaiba. – A Frank és April közti dinamizmus annyira erőteljes és valóságszerű, hogy úgy érzed, mintha egy falon ülő légy lennél, aki csak nézi, ahogy ez a meghitt kapcsolat darabjaira hullik szét – mondja a színész. – Ugyanakkor látjuk azt is, hogy ez a két ember végtelenül szereti egymást.
A legnagyobb örömet a Kate Winslettel való közös munka jelentette DiCaprio számára. – Kate és én nagyon régi barátok vagyunk, ezért úgy éreztem, valódi, nyers és intenzív érzéseket tudunk kihozni magunkból – meséli a színész. – Azt hiszem, ezt ő is így gondolta. Teljesen megbízunk egymásban, így mindez nagyon könnyen ment. Soha nem találkoztam még egy olyan színésznővel, mint Kate!.

KATE WINSLET APRIL WHEELER SZEREPÉBEN

April Wheeler idealista feleség, telis-tele álmokkal egy olyan korban, melyben a női álmok ritkán kerülhettek felszínre. Törekvő és céltudatos New York-i színésznőként küzd a connecticuti háziasszonyoknak szánt korlátolt szerep ellen. Bár szereti a családját, mégis, mint sok más nő az ötvenes évek végén, arra vágyik, hogy az élet ennél sokkal többet tartogasson számára. Ez az olthatatlan vágy készteti Aprilt arra, hogy elképzelje magának a tökéletes életet. Az életet Párizsban, ahol támogathatja férje törekvéseit annak reményben, hogy talán ő is megtalálja az önmegvalósításhoz vezető utat. A gondolat, hogy megszökjenek és kitörjenek a skatulyából, April rögeszméjévé válik – mígnem egy váratlan terhesség fel nem borítja addigi elképzeléseit. Csapdában érzi magát, és ettől elszántsága szertefoszlik. Küzdeni kezd házassága megmentéséért és boldogságuk visszaszerzéséért.
April szerepét a többszörösen Oscarra jelölt Kate Winslet alakítja. A karakter megformálása új kihívásokat állított a színésznő elé – energikus, fiatal nőt kellett eljátszania, aki nem hajlandó lemondani az álmairól.
Mendest elbizonytalanította, hogy felesége alakítja a főszerepet egy olyan filmben, amely házasság válságáról szól. Ugyanakkor képtelen volt hátat fordítani a történetnek. – Ez nagyon különleges és bonyolult szerep, és mivel Kate a feleségem, még biztosabbnak kellett lennem abban, hogy ő a legmegfelelőbb a szerepre.
Winslet most dolgozott együtt először a férjével. A megrázóan őszinte film csupa meglepetést tartogatott számukra. – Mindig is azt gondoltam, hogy rendkívüli rendező, de ezt az oldalát ez idáig nem ismerhettem igazán. Hallottam korábban más színészektől, hogy milyen nagyszerű vele dolgozni, és eljutottam arra a pontra, amikor én is tudni akartam, hogy milyen is lehet. Ez a film segített abban, hogy minden oldaláról megismerhessem.
Kate DiCaprióval is ugyanilyen könnyedén hangolódott össze. – Leo és köztem erős kötelék alakult ki a TITANIC forgatása alatt, mert igazán össze kellett tartanunk, és mindig gondoskodnunk kellett egymásról – mondja a színésznő.

KATHY BATES MRS. GIVINGS SZEREPÉBEN

A SZABADSÁG ÚTJAI című filmben Frank és April Wheeler szomszédai a házaspárhoz hasonlóan titkon jobb életre vágynak. A legfeltűnőbb közöttük a minden lében kanál Mrs. Givings, aki ingatlanügynök lévén magát az amerikai álmot árulja kuncsftjainak, miközben saját családja válságát leplezni igyekszik a külvilág előtt. A filmkészítők az Oscar-díjas Kathy Batest kérték fel a szerepre.
– Kathy megformálásában Mrs. Givings egyszerre komikus és szívbemarkolóan szomorú figura – mondja Sam Mendes. – Olyasvalaki, aki az egész életet gyönyörűen rendezettnek és tökéletesnek szeretné láttatni, és nem képes megbirkózni a gondolattal, hogy saját fia nem illik bele ebbe a képbe.
Bates érdeklődését azonnal felkeltette a szerep. – Nagyon szívesen vállaltam Mrs. Givings szerepét, mivel ennek a házakkal kereskedő, okos, életteli nőnek az álarca mögött mérhetetlen fájdalom rejtőzködik – magyarázza. – Az is tetszett, hogy Justin Haythe forgatókönyve hűen követte a regényt – úgy éreztem, a történet és a karakterek életre kelnek a szemem előtt, miközben olvastam.
Bármennyire is vágyik Mrs. Givings a tökéletes otthonra, szellemi fogyatékos fia, John miatt le kell mondania róla. – Szerintem Mrs. Givings olyan valóságot teremtett önmagának, amelyben elzárkózik a fia iránt táplált valódi érzéseitől – jegyzi meg Bates. – Amikor elmennek Wheelerékhez vacsorázni, fiát zseniális matematikusként mutatja be, és nem veszi tudomásul, hogy a házigazdák megdöbbennek. Bár jó szándék vezérli őt, érzései félrevezetik.
Bates korábban már dolgozott együtt DiCaprióval és Winslettel a TITANIC című filmben, éppen ezért alig várta, hogy tíz évvel később újra egy filmben szerepelhessenek. – Úgy gondolom, Kate most érett meg igazán egy ilyen szerepre – mondja a színésznő. – Kellőképpen tapasztalt és rendkívül megfontolt, mindig keresi a módját, hogyan válasszon olyan szerepeket, melyek új kihívások elé állítják. Szintén csodálatos volt látni, hogy Leo hogyan fejlesztette tovább tehetségét. Hatalmas szenvedéllyel és odafigyeléssel alakította Frank Wheeler szerepét.

A SZEREPLŐKRŐL

LEONARDO DICAPRIO (Frank Wheeler) háromszoros Oscar-jelölt színész és több rangos filmes díj nyertese. Legutóbb a 2007-ben készült VÉRES GYÉMÁNT (BLOOD DIAMOND) című filmért jelölték a szobrocskára, valamint Golden Globe-ra, Critics’ Choice- és Screen Actors Guild-díjra is. Szintén a tavalyi évben DiCapriót Golden Globe-, BAFTA-, Critics’ Choice- és SAG-díjra jelölték A TÉGLA (THE DEPARTED) című filmben nyújtott alakításáért, amely a legjobb film kategóriában kapott Oscart.
Korábbi filmjei: AVIÁTOR (THE AVIATOR; Oscar-jelölés, Golden Globe-díj, Critics’ Choice- és BAFTA-jelölés, két SAG-jelölés), EZ A FIÚK SORSA (THIS BOY’S LIFE), GILBERT GRAPE (WHAT’S EATING GILBERT GRAPE; Oscar- és Golden Globe-jelölés), GYORSABB A HALÁLNÁL (THE QUICK AND THE DEAD), EGY KOSARAS NAPLÓJA (THE BASKETBALL DIARIES), TELJES NAPFOGYATKOZÁS (TOTAL ECLIPSE), RÓMEÓ ÉS JÚLIA (WILLIAM SHAKESPEARE’S ROMEO + JULIET; a legjobb színésznek járó díj a Berlini Nemzetközi Filmfesztiválon), MARVIN SZOBÁJA (MARVIN’S ROOM; SAG-jelölés), TITANIC (TITANIC; Golden Globe-jelölés), A VASÁLARCOS (THE MAN IN THE IRON MASK), A PART (THE BEACH), SZTÁRRAL SZEMBEN (CELEBRITY), KAPJ EL, HA TUDSZ! (CATCH ME IF YOU CAN; Golden Globe-jelölés), NEW YORK BANDÁI (GANGS OF NEW YORK).
2004-ben DiCapriót az év színészének választották a Hollywoodi Filmfesztiválon.
Következő filmje a SHUTTER ISLAND című thriller.
 
KATE WINSLET (April Wheeler) az angol televízióban kezdte színészi pályafutását tizenhárom éves korában. Tizenhét évesen vált nemzetközileg ismertté Peter Jackson MENNYEI TEREMTMÉNYEK (HEAVENLY CREATURES) című filmjével.
Későbbi jelentősebb filmjei: ÉRTELEM ÉS ÉRZELEM (SENSE AND SENSIBILITY; Oscar- és Golden Globe-jelölés, BAFTA- és SAG-díj), LIDÉRCFÉNY (JUDE), HAMLET (r.: Kenneth Branagh), TITANIC (r.: James Cameron; második Oscar-jelölése, mellyel huszonkét évesen a legfiatalabb színészno, akit már kétszer jelöltek a díjra), A MAROKKÓI KALAND (HIDEOUS KINKY), SZENTEK ÉS ÁLSZENTEK (HOLY SMOKE), SADE MÁRKI JÁTÉKAI (QUILLS), IRIS – EGY CSODÁLATOS NŐI ELME (IRIS; Oscar-, Golden Globe- és BAFTA-jelölés), ENIGMA, DAVID GALE ÉLETE (THE LIFE OF DAVID GALE), EGY MAKULÁTLAN ELME ÖRÖK RAGYOGÁSA (ETERNAL SUNSHINE OF THE SPOTLESS MIND; Oscar-, Gloden Globe- és BAFTA-jelölés), ÉN, PÁN PÉTER (FINDING NEVERLAND), ROMÁNC ÉS CIGARETTA (ROMANCE AND CIGARETTES), A KIRÁLY ÖSSZES EMBERE (ALL THE KING’S MEN), ELVITTE A VÍZ (FLUSHED AWAY), HOLIDAY (THE HOLIDAY), APRÓ TITKOK (LITTLE CHILDREN; ötödik Oscar-jelölése, mellyel a legfiatalabb színésznő, akit már ötször jelöltek a díjra).
Legújabb filmje A FELOLVASÓ (THE READER), amely Bernhard Schlink bestsellere alapján készült.

KATHY BATES (Helen Givings) számtalan alkalommal részesült elismerésben színházban, tévében és mozifilmekben nyújtott alakításaiért. Oscar- és Golden Globe-díjat vehetett át a TORTÚRA (MISERY) című filmért, amely Stephen King regényéből készült. 1999-ben Oscar-, Golden Globe- és BAFTA-díjra jelölték és Screen Actors Guild- és Critics’ Choice-díjat vehetett át A NEMZET SZÍNE-JAVA (PRIMARY COLORS) című filmért. Harmadszor jelölték Oscarra és Golden Globe-ra a SCHMIDT TÖRTÉNETE (ABOUT SCHMIDT) című filmért. A SÜLT ZÖLD PARADICSOM (FRIED GREEN TOMATOES) című filmben nyújtott alakításáért Golden Globe- és BAFTA-díjra jelölték, a TITANIC (TITANIC) című filmért pedig SAG-díjra.
Legújabb filmjei: CHERI, PERSONAL EFFECTS, AMIKOR MEGÁLLT A FÖLD (THE DAY THE EARTH STOOD STILL).

A FILM KÉSZÍTŐIRŐL

SAM MENDES (rendező/producer) csaknem két évtizede dolgozik színházi és filmrendezőként. Filmes karrierje 1999-ben kezdődött az AMERIKAI SZÉPSÉG (AMERICAN BEAUTY) című film rendezésével, melyért átvehette a legjobb rendezőnek járó Oscar-díjat, valamint egy Golden Globe- és egy DGA-díjat is. A film ezenkívül még négy Oscart kapott, köztük a legjobb filmnek járót is.
Későbbi filmjei, melyekben rendezőként vagy producerként vett részt: A KÁRHOZAT ÚTJA (ROAD TO PERDITION; hét Oscarra jelölték), BŐRNYAKÚAK (JARHEAD), A TŰZ MARTALÉKA (THINGS WE LOST IN THE FIRE), A NAGY KVÍZVÁLASZTÓ (STARTER FOR TEN), STUART: ÉLETRAJZ HÁTRAMENETBEN (STUART – A LIFE BACKWARDS), PAPÍRSÁRKÁNYOK (THE KITE RUNNER).

JUSTIN HAYTHE (forgatókönyvíró) írta AZ EMBERRABLÁS (THE CLEARING) című filmet. Novellái a Harper’s Magazine-ban jelentek meg, regényét, a The Honeymoont pedig 2004-ben Man Booker Prize-ra jelölték. Jelenleg a Jekyll és Hyde kortárs adaptációján dolgozik.

JOHN N. HART, JR. (producer) színházi producerként kezdte karrierjét New Yorkban. Alapítója volt az Evamere Entertainment LLC nevű produkciós cégnek, korábban pedig alapítója és elnöke a Hart Sharp Entertainment, Inc. nevű New York-i független produkciós cégnek. Elnöksége alatt tizenegy filmnek volt a producere, összesen pedig tizenöt film fűződik a nevéhez. Ezek között van az Oscar-díjas A FIÚK NEM SÍRNAK (BOYS DON’T CRY) és a SZÁMÍTHATSZ RÁM (YOU CAN COUNT ON ME), melyet két Oscar-díjra jelöltek.

SCOTT RUDIN (producer) legújabb filmjei: FANTASTIC MR. FOX, JULIE & JULIA, THE WAY BACK, Nancy Meyers egy még címnélküli filmje és a Coen fivérek következő filmje.
Scott Rudin válogatott filmográfiája: A FALU (THE VILLAGE), A MANDZSÚRIAI JELÖLT (THE MANCHURIAN CANDIDATE), A STEPFORDI FELESÉGEK (THE STEPFORD WIVES), ROCKSULI (SCHOOL OF ROCK), AZ ÓRÁK (THE HOURS; a legjobb filmnek járó Oscar-díjra jelölték), ÜTKÖZÉSPONT (CHANGING LANES), TENENBAUM, A HÁZIÁTOK (THE ROYAL TENENBAUMS), ZOOLANDER, A TRENDKÍVÜLI (ZOOLANDER), NEM VÉNNEK VALÓ VIDÉK (NO COUNTRY FOR OLD MEN; elnyerte a legjobb filmnek járó Oscar-díjat), VÉRZŐ OLAJ (THERE WILL BE BLOOD; a legjobb filmnek járó Oscar-díjra jelölték), A KIRÁLYNŐ (THE QUEEN; amelyet a legjobb filmnek járó Oscar-díjra jelöltek), EGY BOTRÁNY RÉSZLETEI (NOTES ON A SCANDAL), KÖZELEBB (CLOSER), IRIS – EGY CSODÁLATOS NŐI ELME (IRIS), A CÉG (THE FIRM), HE MAKES ME FEEL LIKE DANCING; a legjobb dokumentumfilmnek járó Oscar-díjra jelölték).

BOBBY COHEN (executive producer) legutóbb a MINDENKÉPPEN TALÁN (DEFINITELY, MAYBE) című filmben dolgozott executive producerként. Korábban a Red Wagon Entertainment elnökeként szolgált. Elnöksége alatt executive producerként dolgozott a következő filmeken: EGY GÉSA EMLÉKIRATAI (MEMOIRS OF A GEISHA; HÁROM OSCAR-DÍJ), BŐRNYAKÚAK (JARHEAD), FÖLDRE SZÁLLT BOSZORKÁNY (BEWITCHED).
Korábbi filmjei: HEPIENDEK (HAPPY ENDINGS), FLÖRT A FELLEGEKBEN (VIEW FROM THE TOP), SZÍVÖRVÉNY (BOUNCE), RÁD VAGYOK KATTANVA (DOWN TO YOU), ÁRVÁK HERCEGE (THE CIDER HOUSE RULES), PÓKERARCOK (ROUNDERS), 54 (54), SHOP-STOP (CLERKS), NYITOTT SZEMMEL (WIDE AWAKE), FÜST (SMOKE), JULIE DE MARCO (THE PALLBEARER), SIKOLY (SCREAM), GYÖNYÖRŰ LÁNYOK (BEAUTIFUL GIRLS).

MEGOSZTÁS

HETI TÉMA
Lapcsalád (pdf-tár)
Zalaegerszeg
Zalai Napló
Hévíz Keszthely
CÉGBOX
HÍRLEVÉL

Leiratkozás hírlevelünkről

CÍMKÉK