2024.11.25., hétfő - KatalinZalaegerszeg időjárása

Archivum

UIP-Duna Film: ANARCHIA

2014. július 01. kedd, 13:12
Címkék:

  

A Universal Pictures

a Blumhouse Productions, a Platinum Dunes

és a Why Not Productions produkciójában bemutatja

James DeMonaco filmjét

 

A MEGTISZTULÁS ÉJSZAKÁJA:

ANARCHIA

Producerek

Michael Bay, Jason Blum, Andrew Form,

Bradley Fuller, Sebastien Lemercier

A forgatókönyvet írta és rendezte

James DeMonaco

LIZ............................................................KIELE SANCHEZ

LEO.............................................................FRANK GRILLO

SHANE........................................................ZACH GILFORD

EVA...........................................................CARMEN EJOGO

CALI......................................................................ZOE SOUL

Forgalmazza a UIP-Duna Film

www.uipduna.hu

anarchia0-nanarchia1-n

2013-ban az egész világ nézőközönsége tetszéssel fogadta a provokatív filmes ötletet, mely szerint a közeljövő Amerikájában minden évben van egy éjszaka, amikor bármilyen bűncselekmény következmények nélkül elkövethető. A bűn éjszakája (The Purge) meglepetésszerű nyári bombasiker lett, amikor a toplista élén debütált Észak-Amerikában, és 34,1 millió dolláros nyitó bevételt ért el. A hárommillió dollárból forgatott film összbevétele megközelítette a 90 millió dollárt.

A film sikerét látva és a visszhangját hallva James DeMonaco forgatókönyvíró/rendező gyorsan visszatért az általa teremtett világba, és még izgalmasabb ötlettel állt elő a folytatás számára: a megtisztulás éjszakája cselekményének színterét az utcára helyezte.

A megtisztulás éjszakája: Anarchia ismét a komor közeljövőbe kalauzol, ahol az Amerika Új Alapítói nevű párt által megszállt kormányzat úgy akarja a megfelelő szint alatt tartani a bűnözést, hogy minden évben egyetlen éjszakára engedélyezi, hogy elszabaduljon a pokol. A rendőrség és a kórházak 12 órára felfüggesztik tevékenységüket, és egyedül a polgárokon múlik, hogyan birkóznak meg a káosszal.

Eljött az idő, hogy az utcákon az anarchia vegye át a hatalmat.

Az új történetben öt véletlenül összeverődött ember tapasztalja meg, meddig képesek elmenni önmaguk és egymás védelmében, amikor élethalálharcukat vívják, és képtelen döntések meghozatalára kényszerülnek.

Egyik hősünk Leo (Frank Grillo), a megkeseredett magányos farkas, akinek fiát korábban megölték. A megszállott őrmester állig felfegyverzi magát és golyóálló mellényt ölt, hogy megérje a másnapot – és bosszút állhasson fiáért.

Eva (Carmen Ejogo) nehéz körülmények között élő, kamaszlányát, Calit (Zoe Soul) egyedül nevelő anya. Nem engedhetik meg maguknak, hogy jól védett falak mögé húzódhassanak, mint a gazdagok. Otthonukban próbálnak elrejtőzni, de a maszkos támadók rájuk találnak és magukkal akarják hurcolni őket. Ekkor Leo jobb meggyőződése ellenére segítségükre siet, tüzet nyitva, hogy megmentse őket a biztos haláltól.

Mindeközben egy szakítás szélén lévő pár, Shane (Zach Gilford) és Liz (Kiele Sanchez) autóját tönkreteszik, pont, mielőtt megkezdődne a megtisztulás éjszakája. Kénytelenek Leo páncélozott járművében menedéket keresni. Így már ötfősre bővül a társaság, s együtt próbálják visszaverni az őrjöngők támadását.

Függönyt fel: törjön ki az anarchia

 anarchia3-nanarchia2-n


Mint A bűn éjszakájának sikere bizonyította, a közönség izgalmasnak találta a történet alapötletét, és feltette magának a kérdést: mi lenne, ha ez itt történne nálunk, a szomszédban? Pedig James DeMonaco író/rendező és a Christian K. Lemercier producer eredetileg kisebb léptékű filmet terveztek, és fő céljuk az volt, hogy társadalomkritikát fogalmazzanak meg.

DeMonaco volt a legjobban meglepve, hogy ennyire bevált a koncepció. "Sebastian és én úgy gondoltuk, ez valamilyen felforgató hatású független film lesz, amit kis művészmozikban játszanak majd New Yorkban és Los Angelesben – mondja a rendező. – Az első filmben bemutatott család nem valami szimpatikus, ami elég ritka a hollywoodi produkciókban. Eredetileg afféle moralitásjátéknak szántuk A bűn éjszakáját, ami arról szól, hogy ez a beképzelt család elnyeri méltó büntetését, amikor annyi mindent megtanulnak az erőszakról, a pénzről és az osztálykülönbségekről. Inkább provokatívak, mint kommerszek szerettünk volna lenne, de most már mindkét tényező szerepet játszik.”

DeMonaco állítja, a filmjeivel elsősorban nem szórakoztatni szeretne, hanem vitát provokálni. "Ezekkel a filmekkel arra szeretnék reflektálni, hogy az amerikai társadalom miként viszonyul az erőszakhoz. Mi, amerikaiak erről egész másképp gondolkodunk, mint más országok polgárai.”

A rendező a második filmben azt akarta megmutatni, mi történik a megtisztulás éjszakáján a védett kertvárosi lakóparkokon kívül, a nagyváros utcáin. Ám nem csak erről szól ez a történet. "A kormány azt mondja, erre az éjszakára azért van szükség, hogy az emberek megtisztuljanak az erőszaktól, s ezáltal jobb polgárokká váljanak. De ez egy nagy átverés, a megtisztulás nem jön el, a kormánynak egészen mások a céljai.”

"A megtisztulás éjszakája olyan koncepció, amely túlmutat a karaktereken, mert különféle változatokban is működik – folytatja Lemercier producer. – Ezért nem hoztuk vissza az első rész szereplőit. A társadalomban megbúvó erőszakot szólítjuk meg, nem egyes hősökkel foglalkozunk.”

Az új filmben az AÚA még mindig azt propagálja, hogy a megtisztulás éjszakája hasznos kezdeményezés, miután az alaptörvény 28. kiegészítése garantálja minden polgár számára, hogy évente egy éjszaka erejéig szabadjára engedheti a bensőjét feszítő démonokat. Ugyanakkor az elégedetlenség, amelyet az AÚA csírájában szeretne elfojtani, egyre terjed, és azzal fenyeget, hogy szabályos forradalomként tör felszínre. Az AÚA vastörvényét egyre többen ellenzik, mert a polgárok megkérdőjelezik a megtisztulás éjszakájának létjogosultságát.

DeMonaco és Lemercier ismét Jason Blum Blumhouse Productions, illetve Michael Bay Platinum Dunes nevű cégeivel dolgozott, így lehetőségük volt arra, hogy nagyobb léptékben gondolkodjanak eredetileg szerényebbnek szánt filmjükkel kapcsolatban. "Nagyon tetszik James hozzáállása – magyarázza Blum, aki olyan mikroköltségvetésű kasszasikereket jegyez, mint a Parajelenségek (Paranormal Activity), A gonosz háza (Insidious) és annak két folytatása, illetve a Sinister. – Rendkívül szenvedélyes alkotó, megvan a maga határozott nézőpontja, de közben ad mások véleményére. A legtöbb író/rendezőre vagy egyik, vagy másik jellemző: az egyik fajta túlságosan odafigyel arra, mit gondolnak mások, a másik viszont teljesen önfejű, nem érdekli senki véleménye. James pont középen egyensúlyoz, és azt nézi, mi felel meg legjobban a produkció érdekeinek. Ezzel mindenkit inspirál maga körül.”

Az első film nagy sikere az összes produkciós partner számára meglepetést okozott. "Tisztában voltunk azzal, hogy hihetetlenül jó alapötlettel van dolgunk, de azt nem tudtuk, hogyan fogadja majd a közönség – folytatja Blum. – Már az első filmnél azt szerettük volna, ha nagyobb költségvetéssel dolgozhatunk, de nem voltak meg hozzá a megfelelő forrásaink. Aztán amikor kiderült, hogy a közönség mennyire szereti A bűn éjszakáját, a második filmnél már jobban elereszthettük a fantáziánkat.”

Az összes alkotó egyetértett abban, hogy csak akkor elégíthetik ki a nézők igényeit, ha kilépnek az első rész családi otthonának falai közül. "Nagyvárosi környezetbe akartuk helyezni a cselekményt, ahol egy csoport kint reked, és jönnek az álarcos gyilkosok – magyarázza Andrew Form, a Platinum Dunes másik producere. – A közönség folyamatosan találgathat, a cselekmény során milyen váratlan fordulat következik be legközelebb, miért mennek ki egyesek őrjöngeni az utcára, és hogyan lehet mégis megmenekülni, ha úgy tűnik, hogy nincs hová bújni. James tökéletesen oldotta meg a feladatot, mindvégig rendkívül magas a feszültség.”

"James a lelke mélyén művész, aki ebben a sorozatban kommersz filmek készítésére adta a fejét, és tökéletesen teszi a dolgát – veszi át a szót Andrew Fuller, a Platinum Dunes harmadik producere. – Nagy öröm ismét vele dolgozni, mert a saját vízióját valósítja meg.”

Olyanok, mint bármelyikünk: a szereplőválogatás

 anarchia4-nanarchia5-n

Már a szereplőválogatás előtt minden alkotó biztos volt abban, hogy nem akarnak olyan műfaji filmet készíteni, amelyben a karakterábrázolás csorbát szenved. Eldöntötték, hogy a film első húsz percében kellően mély bepillantást engednek a szereplők magánéletébe. "Azt mondtam, hogy mielőtt elszabadul a pokol, ismerjük meg ezeket az embereket – folytatja DeMonaco. – Ugyanis ha a hősök eleve nem érdekelnek bennünket, később az sem fog senkit izgatni, hogy meghalnak-e vagy sem. Semmi értelme olyan áldozati bárányokat mutogatni, akiket találomra mészárolnak le ezen az éjszakán.”

DeMonaco már dolgozott Frank Grillóval a Kutyaszorítóban (The Kill Point) című tévés minisorozatban, ezért őt szemelte ki a megkeseredett Leo szerepére. "Frank az életben is kemény gyerek, és én olyan színészt akartam, aki nem csak úgy eljátssza, hogy oda tud csapni, ha kell” – mondja a rendező.

Fuller csak egyetérteni tud DeMonacóval: "Ha a megtisztulás éjszakáján ki kellene merészkednem az utcára, csakis Frankkel mennék, mert tudnám, hogy mellette túl fogom élni az egészet.”

"James mindenképpen olyasvalakit akart, aki hősies karakter, de ugyanakkor átlagember benyomását is kelti – veszi át a szót Blum. – Frank olyan ember, akinek szívesen lennél a barátja, miközben sokkal több nálad, mert feltalálja magát olyan veszélyes helyzetekben, amilyenekben te nem.”

"Amikor James elmagyarázta, milyen szerepet szán nekem a filmben, olyasféle karakter jutott eszembe, mint A törvényenkívüli Josey Wales főszereplője – meséli Grillo. – Clint Eastwoodnak ez a karaktere klasszikus bosszúálló hős, aki halomra lövi a rosszakat. Aztán elolvastam a forgatókönyvet, és végleg meg voltam győzve.”

Az első film a tehetős Sandin család szemszögéből mutatta be a megtisztulás éjszakáját, a folytatás viszont a társadalom alsóbb rétegeiben élő emberekkel foglalkozik, akik az évente megrendezett erőszakorgia igazi áldozatai. Grillónak ez az ötlet különösen tetszett. "Ebben a filmben végre teljesen megértjük, mi a megtisztulás éjszakája és milyen célból találták ki. Mindenkinek szöget üthet a fejébe, hová jutott a társadalmunk az erőszakot illetően, és hogy ezzel már komolyan foglalkoznunk kellene.”

A következő szereplő, akit szerződtettek, Carmen Ejogo volt. Evát, a frusztrált dolgozó anyát alakítja, aki a lányából, Caliból próbál erőt meríteni. Akkor találkozunk vele először, amikor percekkel a megtisztulás éjszakájának hivatalos kezdete előtt – március 21. 19:00 óra –, távozik a falatozóból, ahol pincérnőként hosszú órákat gürcöl, hogy meglegyen a betevő. Nincs feldobva, mert szerényen előléptetést és fizetésemelést kért, de elutasították.

"Olyan filmeken nőttem fel, mint A Parallax-terv vagy a Zöld szója, amelyek titkos kormányösszeesküvésekről szólnak – indokolja a színésznő, miért tetszett meg neki a szerep. – Ez a mostani produkció is nagyjából ebbe a kategóriába tartozik, tehát rögtön otthonosan éreztem magam. Azt is érdekesnek találtam, hogy a történet társadalomkritikát fogalmaz meg az Amerikában tapasztalható fegyveres erőszakkal kapcsolatban. Emellett a karakterem hatalmas fejlődésen megy át a történet során. Az elején passzív és a lányába próbál kapaszkodni, aztán aktívvá és magabiztossá válik.”

A hazafelé tartó Evát üldözőbe veszi egy bűnöző, Diego (Noel Gugliemi), ám a nőnek sikerül hazajutnia, ahol lánya, Cali (Zoe Soul) várja. A fiatal lány Carmelo (Michael K. Williams) hatása alatt áll, aki meg akarja dönteni a kormányt. Eva és Cali otthon szeretnék átvészelni az éjszakát, Diego azonban rájuk töri az ajtót, és meg akarja ölni őket.    

DeMonaco úgy írta meg Cali karakterét, hogy a fiatal lány a történet erkölcsi iránytűje legyen. Ő ébreszti rá Leót arra, hogy le kell térnie az erőszak útjáról, ha meg akarja őrizni az emberségét. "Cali egész éjjel az erőszak ellen beszél és felébreszti Leóban a kételyt a megtisztulás éjszakájával kapcsolatban.”

A történet két további fontos szereplője Shane és Liz, akik éppen túlélőkészletet pakolnak össze a megtisztulás éjszakájának beköszönte előtt – és azt latolgatják, hogyan jelentsék be szeretteiknek, hogy szétválnak –, amikor észreveszik, hogy maszkos motorosok átvágták az autójuk benzinvezetékét. Gyorsan menedéket kell találniuk, mielőtt elszabadul a pokol.
A párost egy színész házaspár, Zach Gilford és Kiele Sanchez alakítja. "Az életben is egy párt alkotnak, ami jelentős többlettel gazdagítja a játékukat – magyarázza DeMonaco. – Az egyik jelenetben például veszekednek az autóban, ami roppant hiteles, mert ők a hétköznapokban is így szoktak veszekedni.”

Shane és Liz megpróbálja átverekedni magát a káoszba süllyedő városon, és Leóba botlanak, aki éppen tüzet nyit Big Daddyre (Jack Conley) és embereire, hogy megmentse Evát és Valit. A pár Leo páncélozott autójában talál menedékre, és hamarosan rá kell jönniük, hogy csak akkor van esélyük a túlélésre, ha mind az öten összefognak.

"Jamesszel sokat beszélgettünk arról, mennyire rettegünk a fegyverektől, és hova vezethet, ha egy társadalmat átitat az erőszak kultusza – mondja Sanchez. – A filmben az előző részhez képest megjelennek a forradalmárok, akik tudják, mit is akar valójában a kormány a megtisztulás éjszakájával – így próbál megszabadulni a szegényektől. Szerintem ez nagyon izgalmas koncepció.”

DeMonaco szerint a gyilkosok bandavezérének karaktere testesíti meg a kormány titkos szándékait. "Big Daddy a nagyfőnök, ő ülteti át a gyakorlatba a kormány politikáját. Fekete furgonokkal cirkálnak a városban, és módszeresen gyilkolják az embereket.”

Az éjszaka legrémisztőbb kreatúrái azok az álarcos fiatalok, akik a gazdagok számára hajtanak fel áldozatokat. A foglyokat árverésre bocsátják, amelynek nyertese éjjellátó készülékkel felszerelve vadászik az áldozatára, akinek minimálisak az esélyei. "Látjuk, hogy az álarcosok embereket rabolnak, és eleinte nem értjük, mi célt szolgál az egész – magyarázza DeMonaco. – Aztán kiderül, hogy árverés után hajtóvadászat következik. Váratlan és kegyetlen fordulat!”

A sötét jövő: a látvány és a helyszínek

 anarchia6-nanarchia7-n

Brad Ricker látványtervező és csapata autentikus Los Angeles-i helyszíneket keresett a film számára, és csak akkor használtak épített díszletet, ha feltétlenül szükséges volt. Az elárverezett foglyok végzetét jelentő Vadászklubot például egy raktárban építették meg, és Eváék lakása is egy valódi bérlemény egy belvárosi házban. "A jövőben járunk, de nem akartunk nagyon elrugaszkodni a mától, és átcsapni sci-fibe – magyarázza Ricker. – Az volt a kiindulópont, hogy tíz év alatt olyan sok minden nem változik, ezért nem kell mindent újradizájnolni. Ami a Vadászklubot illeti, Jamesszel úgy képzeltük el, mint egy luxus paintballpályát, ahol akadályok vannak. Aztán beugrott, hogy mi lenne, ha a szupergazdagok egy szoborkertben vadásznának a foglyokra, mert minden őrültséget megengedhetnek maguknak?”

Los Angeles belvárosának utcái szolgáltak A megtisztulás éjszakája: Anarchia karcos díszletéül. – Ha az ember stúdiódíszletben forgat, minden olyan nett és tiszta – magyarázza Fuller producer. – Los Angeles belvárosa viszont élő közeg, amit valódi emberek népesítenek be. Zajok vannak meg fények, röpködnek a helikopterek, és ez megadja a film realizmusát.”

A film szereplői

 anarchia9-n

FRANK GRILLO (Leo) legutóbb az Amerika kapitány: A tél katonája (Captain America: The Winter Soldier) című szuperhősös produkcióban volt látható, illetve a Harcban élve (Homefront) című akciófilmben szerepelt.

További fontosabb filmjei: Gengszterosztag (Gangster Squad), Zero Dark Thirty - A bin Láden-hajsza, Az utolsó műszak (End of Watch), Fehér pokol (The Grey), Kutyaszorítóban (The Kill Point – tévésorozat), A szökés (Prison Break – tévésorozat).

CARMEN EJOGO (Eva) brit színésznő a kilencvenes években kezdte tévés karrierjét, majd Amerikában folytatta pályafutását. Játszott Eddie Murphyvel (Két túsz között /Metro/) és Martin Lawrence-szel (Négybalkéz /What's the Worst That Could Happen?/).

További fontosabb filmjei: Bosszúállók (The Avengers), Parfüm (Perfume), Lóvátett lovagok (Love's Labour's Lost).

ZACH GILFORD (Shane) leginkább a Friday Night Lights – Tiszta szívvel című tévésorozat szereplőjeként ismert. Legutóbb láthattuk az Erőnek erejével (The Last Stand) című Schwarzenegger-filmben, illetve a Maffiadoktor (The Mob Doctor) című sorozatban. 

A film alkotói

 

JAMES DeMONACO (rendező/forgatókönyvíró) 11 éves korában kezdett forgatókönyveket írni és rövidfilmeket készíteni. Igen rövid időt töltött a New York-i Egyetem filmtanszakán, majd olyan nagyjátékfilmek forgatókönyveivel öregbítette hírnevét, mint a Nincs alku (The Negotiator) és A 13-as rendőrörs (Assault on Precinct 13). Számos tévés minisorozat producereként és forgatókönyvírójaként is letette névjegyét.

2009-ben rendezte első filmjét Staten Island címmel. Második filmje, a nagy sikerű A bűn éjszakája (The Purge) 2013 egyik nagy mozis meglepetése volt.

JASON BLUM (producer) a Blumhouse Productions alapító vezérigazgatója. A cég forradalmian új üzleti modell alapján működik: minőségi, széles körben forgalmazott filmeket gyártanak mikroköltségvetésből.

2000-ben történt megalapítása óta a Blumhouse több mint harminc nagyjátékfilmet gyártott, amelyek közül a Parajelenségek-sorozat (Paranormal Activity), az Insidious és a Sinister rendkívül jövedelmezőnek bizonyult. Az utóbbi két évben a Blumhouse öt olyan filmmel állt a közönség elé, amelyek már a nyitóhéten nagyobb bevételt hoztak, mint amennyibe kerültek.

Az új üzleti modell szerint készült első film, a Parajelenségek 15 ezer dollárból készült, és csaknem 200 milliós összbevételt ért el, amivel Hollywood történetének legjövedelmezőbb produkciója lett. A folytatás csaknem 170 milliót hozott, újabb rekordot állítva fel.

A 2011-ben bemutatott Insidious másfél millióból készült, és csaknem 100 milliót termelt, míg a Parajelenségek 3 ötmilliós büdzséjéhez képest több mint 200 milliót hozott.

2012-ben az Ethan Hawke főszereplésével forgatott Sinister már nyitóhétvégéjén megtermelte hárommilliós költségvetésének hatszorosát. A következő héten a Parajelenségek 4. több mint 50 millióval nyitott.

2012 Halloweenjén nyílt meg Los Angeles belvárosában a The Blumhouse of Horrors élményközpont, amely hátborzongató meglepetéseket kínál a rettegés rajongói számára. A Blumhouse produkciós cég munkatársai a horrorfilmek készítése során szerzett tapasztalataikat összegyűjtve alakították át a Variety Arts Theatert a csontig hatoló Halloween-élmények palotájává.

MICHAEL BAY (producer) reklámfilm- és videokliprendezőként kezdte pályafutását, majd gyorsan Hollywood egyik legmerészebb és legsikeresebb filmese lett. Stílusát lehengerlő látvány és felpörgetett akciók jellemzik. A filmek, amelyeket két cége égisze alatt producerként vagy rendezőként jegyez, eddig összesen öt és fél milliárd dollárt jövedelmeztek.

Első filmje az 1995-ös Bad Boys – Mire jók a rosszfiúk? (Bad Boys), amelyet a legjobb akciójelenetnek járó MTV Movie-díjra jelöltek. Több mint 140 millió dollár bevételt hozott világszerte, így a Columbia Pictures legjobban jövedelmező filmje lett abban az évben. Következő munkája A szikla (The Rock), amely egy évvel később került a mozikba. Több mint 300 millió dollár bevételt termelt. Harmadik filmje, az Armageddon (Armageddon) az előzőeknél is sikeresebbnek bizonyult, és összesen több mint 550 millió dollárt kaszált.

Bay a sort további nagysikerű filmekkel folytatta, mint amilyen a Pearl Harbor – Égi háború (Pearl Harbor; 2001), a Bad Boys 2. – Már megint a rosszfiúk (Bad Boys II; 2003) és A sziget (The Island; 2005).

A producer egyik legsikeresebb vállalkozása a Transformers-franchise, az általa rendezett első trilógia több mint 2,4 milliárd dolláros összbevételt hozott. A Transformers 3 (Transformers: Dark of the Moon) minden idők ötödik legjövedelmezőbb filmje lett.

Nemrég mutatták be a negyedik Transformers-filmet (Transformers: A kihalás kora /Transformers: Age of Extinction/), amely egy új trilógia kezdete. A film a nyitó hétvégén 300 millió dolláros összbevételt ért el világszerte.

Nagy kritikai sikert aratott Bay szerzői filmje, a Pain & Gain című fekete komédia. A megtörtént eseményeken alapuló filmben Mark Wahlberg és Dwayne Johnson félnótás testépítőket alakítanak, akik emberrablásra adják fejüket, ám számításaikba hiba csúszik, és vállalkozásuk véres tragédiába torkollik.    

A rendező cége, a Bay Films Hollywood egyik legkorszerűbb produkciós vállalkozása, és folyamatosan fejlődik. A rendező 2001-ben Brad Fuller és Andrew Form producerekkel közösen megalapította a Platinum Dunes nevű produkciós céget, melynek első munkái A texasi láncfűrészes (The Texas Chainsaw Massacre), A rettegés háza (The Amityville Horror), A texasi láncfűrészes mészárlás: A kezdet (Texas Chainsaw Massacre 2: The Beginning) és az Országút fantomja (The Hitcher).

A Platinum Dunes 2009-ben elkészítette A túlvilág szülötte (Unborn) című horrort, amely 78 millió dolláros összbevételt ért el. Következő filmjük, a Péntek 13. (Friday the 13th) több mint 40 millió dolláros eredménnyel nyitott, ami horror kategóriában minden idők legjobb nyitóhétvégéjének számít. A cég eddigi legsikeresebb filmje, a Rémálom az Elm utcában (Nightmare on Elm Street) 2010-ben került a mozikba, és 118 millió dolláros összbevételt hozott.

Ugyancsak Bay nevéhez köthető a 2014-es nyári moziszezon következő nagy durranása: ő a producere a Tini nindzsa teknőcöknek (Teenage Mutant Ninja Turtles), amely különleges izgalmakkal és pazar látványvilággal tálalja a páncélos szuperhősök történetét. A női főszereplő Megan Fox. Hazai bemutató: 2014. augusztus 28. 


MEGOSZTÁS

HETI TÉMA
Lapcsalád (pdf-tár)
Zalaegerszeg
Zalai Napló
Hévíz Keszthely
CÉGBOX
HÍRLEVÉL

Leiratkozás hírlevelünkről

CÍMKÉK