2024.07.04., csütörtök - UlrikZalaegerszeg időjárása

Archivum

Családbarát szolgáltatásokra fókuszálnak

2014. szeptember 29. hétfő, 08:02
Címkék:

Az idén harmincéves fennállását ünneplő hévízi Danubius Health Spa Resort Aqua-ban idén júliusban mutatták be a szülők és gyermekeik önfeledt pihenését segítő Bubbles Club családbarát szolgáltatásokat. A Danubius hévízi szállodáinak, a Danubius Health Spa Resort Hévíz és Aqua életében fontos változás az is, hogy vezetésüket Mácsai Péter vette át 2014. augusztus 1-jétől. A Budapestről érkező, jelenleg Gyenesdiáson élő szakembertől elsőként pályafutásáról, vezetői elképzeléseiről érdeklődtünk.

danubius heviz macsaipeter

 Beszélgetés Mácsai Péterrel, a Danubius Hotels hévízi szállodáinak igazgatójával

– A Kereskedelmi és Ven-déglátóipari Főiskolán szereztem vendéglátóipari szakközgazdász diplomát. Az egykori Atrium Hyatt Szállóban helyezkedtem el gyakornokként. Fél év után bankett-teremfőnöki, majd bankett-értékesítési feladatokat láttam el. Később az értékesítési osztályra kerültem; feladván vendéglátós múltamat, innentől kezdve lettem szállodás. Két év után értékesítési igazgatónak neveztek ki az akkor már Sofitel Budapest Hotelben. Négy év elteltével úgy éreztem, kipróbálnám magam ismét az üzemeltetés területén. Ekkor a francia anyacég Accor Academy intézeténél egyéves menedzsmentképzésen vettem részt. Vezetői ambícióim akkor váltak valóra, amikor 2007-ben a Danubiusnál bizalmat kaptam. Négy éven keresztül a Danubius Health Spa Resort Helia szállodaigazgató-helyettese, értékesítési és marketingigazgatója, majd 2011 végétől az előbb említett szálloda és a két margitszigeti szálloda szállodaigazgató-helyettese, értékesítési és marketingigazgatója lettem. A Danubius Hotels csoport hévízi szállodáinak vezetésével 2014. augusztus 1-jével bíztak meg. Kinevezésem három évre, Nagy Rita távolléte idejére szól.

– Milyen vezetői elképzelésekkel érkezett?

– Megtiszteltetésnek éreztem a feladatot, hiszen a Danubius hévízi szállodáit Budapesttel ellentétben keresleti piac jellemzi. Mint volt értékesítési szakember, nagyon örültem ennek. Ha röviden kell megfogalmaznom azt, mivel bízott meg Deák Imre vezérigazgató, akkor az a finomra hangolás. Ez az elvárás nyilván abból ered, hogy elődeim nagyon sokat tettek a tulajdonosok és a vendégek érdekeiért, mely munkát kiegyensúlyozott jó csapatként a szállodák személyzete is segítette.

danubius heviz1

– Milyen területeken tervezi a "finomra hangolást"?

– Az elmúlt években elindult egy fejlesztési munka, frissítése a szállodáknak, amely a felújítások mellett a mai kor elvárásainak megfelelő dizájn, dekoráció kialakítását is szolgálja. Az értékesítés területén olyan új csatornák felkutatását tervezem, amelyeket eddig nem találtunk meg. Fel kell készülnünk azokra a változásokra, melyek főbb küldő piacainkat érinthetik. Gondolok az orosz vendégszám esetleges csökkenésére, a kieső vendégforgalom pótlására. Vendéglátóipari tapasztalataimból kiindulva pedig szeretném felfrissíteni az éttermi kínálatot mindkét házban.

– Beszéljünk a tradicionális gyógyászati szolgáltatásairól híres szállodák kínálatáról, melyek a megyében és a régióban élők érdeklődését is felkelhetik.

– Örvendetes a hazai vendégszám növekedése mindkét hévízi szállodában, ami a korábbi fejlesztéseknek és az Erzsébet-programnak tudható be. A Hotel Aqua-ban Hévízen eddig elsőként vezették be 2008-ban az all inclusive szolgáltatást, majd 2010-ben a gyógyászati részleget újították meg. Mindez hozzájárult a belföldi vendégek számának gyarapodásához. Július első hétvégéjén debütált öt hazai Danubius szállodában, köztük a hévízi Hotel Aqua-ban a kimondottan családokra koncentráló Bubbles Club. Szállodánkban számos szórakoztató program és képzett animátorok gondoskodtak a gyerekek szórakozásáról, mialatt a szülők pihenhettek. A Hotel Aqua-ban rendelkezésre állnak mindazon feltételek, hogy gyermekes családokat fogadjunk az év bármely időszakában. A Bubbles Club szolgáltatások elindítása a Danubius csoport azon szándékát jelzi, hogy az idősek mellett egyre nagyobb számban jelenjen meg a fiatal és a középkorosztály szállodáinkban.

– A Hotel Aqua harmincéves jubileumát ünnepelte idén nyáron.

– A szálloda eredményeit tükröző mutatószámok mellett számomra egy érdekes adat volt a leginkább meglepő. Egy rendszeresen visszatérő vendégünk az eltelt harminc év alatt, összesen hét évet töltött el a Hotel Aqua-ban. Úgy vélem, ennél jobban semmi sem fejezheti ki a belénk vetett bizalmat. A harmincéves születésnapot partnertalálkozó keretében ünnepeltük meg színes programok közepette. Rendeztünk fogadást a sajtónak és törzsvendégeinknek is. Az utóbbi rendezvényen búcsúzott el Nagy Rita igazgató, akitől kedves gesztusként átvettem a szállodák jelképes kulcsát.

danubius heviz2

– Hogyan tekint megbízatására?

– Mindkét Danubius ház tevékenységét, szakmaiságát és tradícióit tekintve legkomolyabb eleme a gyógyászati kínálatnak Hévízen. Mindenképpen vezető szerepünk van ebben, hiszen olyan tudás és szakmai bázis van a kezünkben, és olyan orvosi stábbal rendelkezünk, ami óriási értéknek számít a városban és Danubius csoport szinten is. A Hotel Hévízben is büszkélkedhetünk eredményekkel, ahol szintén nagy hangsúlyt fektettek a magas minőségű gyógyászati szolgáltatások kínálati palettájára, melyek között fontos szerepet tulajdonítunk a rekreáció, az aktív pihenés vagy éppen az egészségmegőrzés különféle lehetőségeinek is. Az idei év jelentős fejlesztése a Hotel Hévízben a jelen kor igényeinek megfelelő elektroterápiás és masszázs részleg átadása. Az Emporium szépségszalonban pedig továbbra is színvonalas kozmetikai, pihentető és lazító kezelések bőséges választéka áll rendelkezésre vendégeink számára.

2015-ben rekonstrukciós munkálatok kezdődnek a Hotel Aqua-ban. Előtte még az idén minden szobában új Led-tévéket helyezünk el új csatornacsomagokkal. A jövő évben egy emelet szobáit újítjuk fel, ami a következő évben még egy emelet és a hall megújításával folytatódik. Igazgatóként az előttem álló három évben azon kívánok dolgozni, hogy a Danubius Hotels csoport zászlóshajónak számító hévízi szállodái megőrizzék és erősítsék a gyógyturizmusban betöltött vezető szerepüket – zárta gondolatait Mácsai Péter szállodaigazgató.

MEGOSZTÁS

HETI TÉMA
Lapcsalád (pdf-tár)
Zalaegerszeg
Zalai Napló
Hévíz Keszthely
CÉGBOX
HÍRLEVÉL

Leiratkozás hírlevelünkről

CÍMKÉK